well, i guess it's true.

-

Jag undrar hur många som läser min blogg. Verkligen. För jag får inga kommentarer och när jag tittar på andra bloggar så bara är där 3249864590856 kommentarer.

Ida skrev att det  inte är kul med blogginlägg utan bilder, vilket hon har rätt i, men hur trist är inte min blogg då? Dessutom är jag sämst på att skriva intressant och jag skriver inte heller varje dag. Knappt varannan. Men ja, ja. Jag hoppas att det är någon som läser denna sletna blogg i alla fall. Känns lite meningslöst annars.

Men jag får väl försöka förbättra mig.

Bara för det ska jag gå upp och knäppa bild på min outfit så får jag se om det kommer några ostbågisar till mig?!

Fred. Nytt inlägg inom kort.

Kommentarer
Postat av: LizZ

jag är en ganska så duktig flickar, jag ger dig faktiskt ganska många ostbågar! (:

2008-05-28 @ 15:47:20
Postat av: Linnea

kusiiin! :) du vet att du kan kolla hur många som läser din blogg om du trycker på statistik väl?:)

saknar dej!!!!!

2008-05-28 @ 19:54:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0