visst är det kul med prao, meeen...

Liksom jaa. Kul är det ju, men man blir så satans trött. Jag skulle åka buss hem själv och jag bara "Jezz, då kan jag sova lite!" Men då träffade jag Mathias där så vi satt och snackade - inget sovande där inte. Sen träffade jag Emilia och Emma en sväng. Vi åt glass och hade det allmänt trevligt. Sedan tog jag bussen hem och då var jag näranäranäraa på att somna, ganska tur att jag inte gjorde det för då hade det kunnat sluta illa. (a).

Jag längtar till helgen. Det blir mysmysmys med flickorna. Vi ska till Amandas stuga! Hoppas på solsken och härligheter!!!!! :>>>.

Nu har jag inget mer att skriva. Bara att jag är jätteduktig och nästan är klar med hela svenskan nu!

Fred!

Kommentarer
Postat av: André

Jag har inte skrivit ett skit på svenskan. Så duktig jag är.(a)

2008-05-07 @ 18:34:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0