Sista praodagen och snart snäxxig restaurang.

Min mage skriker efter mat, men vi ska inte äta förrän om tjugofem minuter. Migosh, hur ska jag kunna överleva?

CHESUS! Jag hatar detta tangentbordet, det gör så att jag skriver fel hela tiden. HELA TIDEN!

Klockan sex, eller artonnollnoll, åker jag till Österlen med Amanda, Emma, Lisa och Elise. Eller ja... Även Ludde, Lars och Eva. :>. Det ska bli så underbart härligt! För jag har nya bikini & nya shorts. <3333. Wunderbar!

Det är jättesorgligt att det är sista praodagen, jag vill stanna här förevigt. Jag frågade om sommarjobb, men de hade ingen möjlighet att betala mig och de skulle ha stängt hela juli, så det var inte så mycket att göra och sånt. Men de gillade mig så det var inte det... Heh.

Imorgon ska jag schteka på stranden... Om det inte regnar dådå. I alla fall är det allt vi har planerat. Schtek, schtek, schtek. Ohh, jag vet jag är såååå fjårtiiiiiizzzzz. Jaja.

Ha det bra kära läsare!

Freed! :>>>>>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0