nästan slut på praon!!!!

Jag skulle vilja praoa där hela livet. Allt är så kul. Nästan.

Idag var det inte så kul att klistra in massa tidningsurklipp i klippboken, men det var desto roligare att sedan, under eftermiddagen, stå i caféet och sälja kaffe. Jag har blivit riktigt bra både på att slå in hur mycket det kostar, göra cappuchino, göra kaffe latte (det är det jag är bäst på, kom och smaka min kaffe latte!!!!!), le mot kunderna (bra, bra!), göra och servera te och massa, massa, massa, massa, massa, massa annat. Jag vill i alla fall inte börja skolan igen. Tanken på att jag kommer ha massa prov och läxor dödar mig! Vekligen. Jag vill inte.

Imorgon är det torsdag och jag ska bänka mig vid kassan, det bestämde jag nu. På fredag ska jag och Lovisa bli bjudna på lunch av Tor och Anna. Jag tror vi blir bjudna i alla fall. Det hoppas jag för jag tror inte att min ekonomi räcker till någon fancy restaurang. Imorgon ska jag dock bjuda lilla Lovisa på lunch, jag hoppas  verlkigen att ekonomin klarar det!!!! ;>.

Well ha det bra, alla läsare & jag tycker att det har blivit lite dåligt med ostbågarna??? ;OOO. Snälla, jag blir så glad, bara kommentera lite!

Fred!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0