let's do the hippie dance.

Skola idag igen. Övade på båda mina låtar på musiken.... Det låter väl sådär. När rösten är uppsjungen låter det bra, men när jag precis har börjat sjunga med min krassliga hals låter det aofhuieh9ihfnfn.

Engelskprovet är flyttat en vecka fram, bra då behöver jag inte plugga som en idiot nu. Tack!

Jag fick min dread av Abby idag. Muuucho fin, men den var väldigt lång. Ska be henne korta ner den! Sen ska jag nog beställa en i min egen hårfärg också! :>

Jag fick VG på min svenskauppsats som vi skrev för 9283469755064725345674 månader sedan... Ville egentligen ha bättre (såklart!!!), men istället hoppas jag på MVG på fantasyn. Lovisa fick MVG, så då ska jag också ha det... Tycker jag!!!

Fred, läsare! (Om jag har några??)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0