It's not rain, it's angels crying.

Idag har jag ont i huvudet.

Vi hade friidrott på gympan, det  jag hatar mest. Läraren var allmänt sur och tvär (värre än vanligt) och hon tjatade på oss att göra det och det och det och det.. Osv.

Igår läste jag slut en bok innan jag släckte för att somna in. Den var extremt spännande och jag ville verkligen inte lägga den ifrån mig. Därför blev det lite senare än vanligt. Vilket jag kände av imorse.. ;>.

Mina shorts är i pricip klara på svenskan tänkte jag skriva, men jag menade såklart syslöjden. De är väl sådär, hyfsat fina. Jag gillar dem inte så mycket, men alla andra tycker av någon anledning att de är supberfina.. Humm.

När jag kom hem åt jag en havrekaka med russin och choklad, drack lemon/lime läsk och åt ett äpple, mums. Ohoh. Det var typ precis vad jag behövde. Jag tog även en Ibumetin (ohoh, reklam här, japps) så jag har väl snart botat huvudvärken, I hope.

Snart ska jag försöka lägga in bilderna på datorn.

Fred!

Kommentarer
Postat av: Patrik

Har du Carina eller? haha ... bara tvungen att fråga (A)

2008-05-19 @ 23:40:01
URL: http://extended-life.livejournal.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0