i can hear the cour sing out loud.

Grizzlybjörn. Det är ett ord som slinker ur min mun lite då och då.

Malcom var just här. Muuuums. Han är underbar!!!! :>>>>>.

Imorgon och torsdag, fredag har jag temadagar. Hurra. Inga prov och sånt. JEJ! Fast vi har engelskprov nästa tisdag så jag måste ändå plugga lite.

Well. Jag var hos LIZ__FIZ innan och så här lät det;
- Humm, denna chokladen smakar ju kaffe?! säger jag.
- Va? undrar Lisa, fullt upptagen med att mumsa i sig choklad.
- Denna chokladen smakar kaffe.
- Vad är det?
Smart, smart, Lisa. (Jodå, hon kom på det sen hon hade bara "hört fel"..)

Fred, :>.

Kommentarer
Postat av: LizZ

det var min inre dumma blondin som pratade you know! ^___^

2008-05-21 @ 18:25:40
URL: http://teaandcookietime.blogg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0