hemma och det regnar.

Hela dagen har det regnat. Just nu regnar det inte precis, men hela dagen innan har det regnat!

Igår var det valborg och den firades med Lisa & Elise, mestadels. Även lite med Malcom, Sebastian, Elias, Alice, Lovisa och massa annat folk. Trevligt, trevligt.

Lisa är elak! Hon kommer inte läsa detta nu, för hon är på Öland, men hon är jättedum! Lägger upp bilder på bilddagboken som jag sa att hon inte fick lägga upp.. :<<<<<. Baiz.

Ikväll tyckte Elise att jag skulle komma till henne och titta på skräckfilm, men fegiz som jag är stannar jag nog hemma!!!!! (a).

På lördag ska jag jobba. Tjejmässan.  På mejeriet. På kvällen är det disco, då är även pojkar välkomna!!! :>.

Fred!!!

Kommentarer
Postat av: LizZ

jaha, nej men man tackar och bockar. Men jag har tagit bort den nu och du fick ta bort den om du ville.

2008-05-05 @ 19:23:20
URL: http://teaandcookietime.blogg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0