hektisk morgon med stålande dag.

Jepps, idag var det JOBBJOBBJOBB! Lovisa ringde tjugo över nio och undrade om jag kunde vara klar tjugo i tio. Jag hade precis stigit upp, men höll masken och svarade "humm, jaaaa.. jag ska försöka...".

Mamma skjutsade mig tjugo i tio.. Lol. Lite sena, men det gjorde ingenting. Lovisas mamma är vänlig och sa att det inte gjorde något alls. Vi hade ingen speciell tid att passa så det var lugna puckar.

Vi kom in och vi började jobba direkt, Bella var också där. Folk kom och började måla på våra fina plakat, jag ska säga er att de blev fina. Eller.. jaa, delar av dem.

Lovisa och jag sprang mellan scenen och plakaten heela tiden... Mest jag I suppose, men jag drog med mig Lovisa typ hela tiden. Vi fick böcker också. Stadsbiblioteket var där. Om man svarade på lite blanketter så fick man en bok. Jag fick någon halvroman först och Lovisa fick "kära tjejer", en extrrrrrrrrremt töntig bok (fits me, ohhohyes). Lovisa läste på baksidan och sedan beslutade vi oss för att byta. Hahah.

Vi fick lasagne till mat och jag stillade min skrikande hunger! (Sedan gick jag och tog massa karameller som stadsbiblioteket också hade med sig, mums! Mint & choklad inuti, som de dära... Marianne, eller typ något sånt...)

Jaja, nu är jag hemma, solen skiner och jag är glad. Men trött. Antingen blir det att jag drar ut en filt i trädgården och läser min töntiga bok, eller så sitter jag här inne och läser den, eller så ringer jag Elise och ber henne komma hit, eller så ringer jag Elise och frågar om vi ska ut och cykla (jag tror inte det, va?)... Många alternativ!!!!

Well, dagens låt är; You've got a friend.

Fred, läsare!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0