snö, snö, snö.

Imorse lurade mig käre bror mig att det var cirka 15 cm snö ute. Jag trodde inte riktigt på det först, men sen när han inte sa att han skojade så trodde jag på det. Efter ett tag sa han att han skojade. Fast han ljög inte helt för lite snö var det. URK PÅ BURK. Jag vill inte ha snö, det är ju MARS!

Idag måste jag läsa teori för på torsdag ska jag skriva sånt moppetest eller vad man ska kalla det. I alla fall så måste jag läsa om alla skyltar och vad det och detta betyder och blablablablablablaaaa. Trååk? Oh yes.

Well, well.

(( VAD TYCKER NI FÖRRESTEN OM MIN NYA BLOGGDESIGN???))

Fred!

Kommentarer
Postat av: Linnea

hejsan kära kusin! :)
jag gick in på kenzas blogg och i kategorin som heter blogghjälp så fanns det massa grejer som man kan fixa med:)
PUSS

2008-03-18 @ 16:44:43
URL: http://linuea.blogg.se
Postat av: LizZ

FIN!!

2008-03-18 @ 17:32:47
URL: http://teaandcookietime.blogg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0