Nej, nej, nejnejnej!

Usch, tyvärr måste jag klaga lite nu!

Jag skulle se om jag kunde hitta någon rolig blogg att underhålla mig själv med eftersom att jag har läst alla mina kontakters.
Jag gick in på blogg.se och så är det ju massa namn där lite längre ner, liksom. Jag klickade på en och så kom jag in på den dåva. Joo, jag kan ju säga att det inte tog lång tid förrän jag lämnade den igen. Blää. Förlåt, men jag klarar verkligen inte av när man skriver typ: "Ja, osso va ja ute me min hund, sen kom ja hem å nu sitter ja å mysssssssssssser i soffan me min hund.". Blä, blå, blä. Alltså jag känner mig sjukt elak nu, men jag klarar verkligen inte av det.
För mig är det som att man skulle skrivit en svenskuppsats och bara "ja heter Anna å bor i ett höghus me tre fönster mot en gård å två badrum har vi me. ja gillar vårt hus. de e luftit å ljust.". Det går inte.
Fast nu fick jag det att låta lite fel. Nu lät det som att jag tyckte att skriva i bloggen och att skriva en svenskuppsatts var samma sak.. Var ju inte riktigt det jag menade, men jaja! :>>

Fred!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0