let's give it a try?

Jez, jag tänkte börja lägga upp dagens outfit och sånt, om det är något som intresserar er?
Nu vill jag verkligen att ni kommenterar om ni tycker att det skulle vara trevligt!

Tacos vart det, japp. Oj, nu fick jag sms. Det var från Lisa. Hon är på Öland, mucho trevligto för henne. (a).
Ja, just det. Tacos. Ni kan tro att det var gott! :>

Well, well. Nu ska jag väl drömma lite om hur det hade varit med långt hår och en lång lugg!

Fred.

((Vill hälsa till världens bästaste Filippa också. Du är beezt!))

Kommentarer
Postat av: strille

hej anna panna! jag tycker att du ska ha en klädgrejj! Mucho gusto! jag ska också hälsa till världens bästa bloggare ANNA!!!

2008-03-23 @ 20:14:46
Postat av: Ralle

Gör det anna..

2008-03-24 @ 10:06:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0