ett snöande yttre.

Japps, idag var jag, paps och Andy på köpcetret. Jag köpte väl gaanska  mycket. (a), men jag har faktiskt inte handlat så mycket på ett tag så. Och allt (om man inte räknar med skorna) blev bara cirka 250:-. Så det så.
Inköp; en randig tröja (pyamaströja är min familjs förklaring om den, men det tycker inte jag...), Maia Hirasawas skiva, en bok, en bh och ett par nya converse.
Mamma sa innan vi åkte att jag skulle kolla efter ett par nya converse, dåva. Så jag kollade lite sådär, men hittade inga speciella. Sen kom vi till en affär och där fanns ett par vita. Så klart förälskade jag mig direkt, och när jag väl har förälskat mig är det svårt att liksom få mig att köpa ett par andra.
Jag provade dem; p-e-r-f-e-k-t. Pappa hittade ett par andra som han tyckte bättre om, men jag kunde inte gilla dem lika mycket som de vita. Där var ett annat par (man&kvinna) som också skulle ha vars ett par. Killen kom med ett par vita, han snackade lite med pappa om det, sen bytte han till svarta. Hans flickvän/fru tog ett par vita och gick runt lite med dem. Hon bestämde sig för de vita och sen kom hon till mig och sa "Vita är snyggast, faktiskt" och så kollade hon lite på pappa. Pappa bara skrattade  och sen körde han den vanliga som han gör när han märker att jag inte vill det han vill "Jaa, men dom kommer bli skitiga... Men, men det är ju du som ska ha dem så... Men jag betalar det lilla extra på de andra!", för de andra rödrandiga kostade 100:- mer.
Dock gick det inte. Jag tog med mig ett par vita underbaringar hem. Höhöhö.

Well, well.
Lisa kommer hem från Öland idag! :>>>.

Det snöar ute. Det är inte så väldans trevligt, men skit samma. Typ.

Jag klippte min lugg lite igår, det blev faktiskt bra! :>>>

Men nu ska jag inte dra ut på detta inlägg mer. (a)

Fred, och glöm inte att svara på min fråga om jag ska ha dagens outfit eller inte!

Kommentarer
Postat av: LizZ

Jag äro Hemma :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

2008-03-24 @ 17:44:20
URL: http://teaandcookietime.blogg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0