bio, flum och en talande robot.

Idag var jag och Lisa i storstaden. Vi gick på bio, såg SPIDERWICK. Den var fedt bra! Vi var ganska tidiga på bion, tack vare Lisa faktiskt.. Hon är lite nervös av sig.. ERKÄNN, LISA! I alla fall så satt vi där helt ensamma, då och då hördes det lite skumma ljud. Först hörde jag inte dem, pga att jag är hörselskadad, men sen hörde jag dem. Vi gick ut och kollade och då var det roboten som stod vid trappan som "pratade". Lisa skulle gå fram till den, men när hon kommit halvvägs så lät den igen och då blev hon skiträdd. Sen var hon sjukt skraj hela tiden. :>>. Vi sprang också runt i biosalongen massor, under den tiden då det inte var något annat folk där. Vi provade olika platser, jag gjorde en film.. Den var ytterst lång; "Hellååå, mi najm iiis Anna!" (joo, vacker accent, ha?!)
Senare kom det två tjejer och satte sig bredvid oss. Inte bara det.. De satt och stirrade på oss hela tiden. Men, men.

Sen skulle vi käka. Subway hade inga bröd, så vi gick och kollade lite på H&M och TIGER. Lisa köpte ett linne, jag köpte ett par vantar & pärlor. Sen åt vi på Subway.

Efter att vi hade ätit var massor av affärer stängda. Dock inte alla. På Åhlens hittade jag två singlar som jag köpte; Bob Sinclar - World hold on (gammal, ich weiss, but bra!) och Miss Li & Lars Winnerbäck - Om du lämnade mig nu.


Nu är det pizzatime. Niceness.

Freed!

Kommentarer
Postat av: Patrik

Låter ju som en helt okej dag. Själv har man töntat sig vid datorn och jobbat ... Men man kanske ska se filmen då, Spiderwick, eller något. Kan tanka den (A) Fy Patrik ... =)

2008-03-15 @ 18:27:37
URL: http://extended-life.blogspot.com/
Postat av: LizZ

JAG GILLAR BARA ATT VARA I TID!!

roboten var smått läskig men vi äro underbara och jag är glad att vi gjorde det här Hun

2008-03-15 @ 20:36:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0