080307

image55

image56

image57

Mina tre favoriter, skulle jag tro, från dagens fotorunda.

Jag är så extrrrrrrrrrrrrrrremt trött. Jag vill bara sova, sova, sova, sova, sova tills det är sommarlov. Och i sömnen har jag fått MVG på alla proven som vi kommer ha. Och jag kommer vara smal, snygg, söt, allt.. Allt ni kan komma på. Just nu känner jag mig bara nere. Jag vet faktiskt inte varför, men det känns som att allting bara dalar neråt. När vi fick tillbaka engelskprovet känndes det som att världen skulle gå under, fast att det var MVG. Jag vet inte. Jag kämpar och kämpar. Kan man kämpa för mycket så att det får motsatt effekt? Är jag såhär nere på grund av all stress som bor i min kropp just nu? Alltså jag vet inte. Jag vet varken in eller ut. Upp eller ner. Fram eller bak. Jag vill bara sova. Inte dö. Sova. Nu. Tack.

Fred!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0