080307

Oki, jag är stressad, men jag måste försöka tagga ner lite. Även om det är svårt och allt det där så måste jag verkligen chilla lite. Vi gick ju trots allt igenom nästan allt på dagens lektion, men i alla fall. Baaaaiz.

"Mitt huvud är fullt av ord och grejer,
jaa, ni vet sånt som folk säger.
Tunga ord,
vet inte om det handlade om mord.
Kanske om en luftballong
eller en brandmansstång?
Det var lite svårt att höra,
för alla pratade så mycket om vad man borde göra.
Man borde ju faktiskt rädda denna plats,
eller måste man då heta Mats?
Vad betyder så mycket som jorden?
Joo, det var de där orden,
de orden du sa en dag..
Du sa någonting med "jag".
Resten kan jag inte minnas,
kanske att den kan finnas
i skrivbordslådan någonstans,
men jag vet inte om jag har någon chans.
För det känns inte som det,
men vem är det egentligen som vet?
Jo, jag vet vad jag känner för dig,
men inte vad du känner för mig.
Så jag kanske borde ge mig,
eftersom att du knappt ser mig,
men det känns så meningslöst,
som om någon skulle öst
en hink vatten över mig
och inte sagt en enda grej.
Allt jag vill säga till dig,
är att du är den enda för mig."

<3.

Fred.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0