080305

Oki, 15 dagar kvar nu då! Sen blir jag 15 år. Femton dagar, femton år. Tufft. Eller inte. Vi skiter i det.

Idag har jag egentligen massor att göra. Jag vill plugga, men om jag ska vara seriös (händer sällan, jag vet) så pallar jag verkligen inte. Inte nu. Nej, nej, nej.

Idag på bilden så skulle jag spraya min übertuffa gubbes hår. Jaa, han har afro och jag skulle spraya det svart, förstår ni. Jaa, jag kan ju sammanfatta det med att det var mer än afrogubbens hår som blev svart... Typ mina händer såg ganska vidriga ut för de var svartprickiga och dylikt. x>>. Hurra! Jag var i alla fall duktig och inte fick svart färg på kläderna?

Idag var det även lite snö. Massa koola guys gick ut direkt. Jag och Lovisa gick också ut.. Fråga mig inte varför, vi brode varit smart och stannat inne. Fast att stanna inne är ingen försäkring. Elias kom nämligen och kastade en snöboll precis under mitt öga. Hurra! Men.. Jag och Lovisa var i alla fall ute då jag märker att massa tuffingz följer efter oss. Jag säger att vi ska gå in, men då vänder de lite smått. Så vi stannar ute, då kommer de.. Så vi rusar mot dörren, killarna laddar, vi rusar in och de skjuter. De träffade ingen.. Förutom dörren. :>.

Jag borde nog gå och plugga, men alltså.. Jag orkar verkligen inte. Jag gör det efter maten, då har jag fått ny energi och då går det mycket bättre!!

Fred folks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0