080304


image53

image54(mobilkamera)


Jag är uppe! Har i och för sig varit uppe ganska länge, eller.. Det beror på hur man ser det. Jag har bara legat i min underbara säng och kollat på teve.. Men jag har varit vaken. :>>.

Snart går bussen. :>. Jag ska in till ett fik med E, A, L och mig själv. Vi ska inte fika där. ^^. Vi ska bara köpa fika, sen åker vi hem igen och fikar hos L. Om ni undrar varför så är svaret enkelt; både jag och L har hundar som måste tas hand om. Sååå vi åker hem, jag tar ut min hund på en runda.. Den rundan leder inte hem utan till L. För att L's hund och min hund är bra buddieez. :>>.

Dagens outfit; vita strumpbyxor, blå/beige/brun kjol, grå kofta, turkos tröja och en blågrön basker. :>>>.

Fred fooolks.


Kommentarer
Postat av: strille

du är så söt så man vill gå och gömma sen lilla knasanna!

2008-03-23 @ 20:18:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0