080302

Jag har kommit på en sak. Jag vill bli kool. Jag ska skaffa långt hår och en lång lugg. Tufft, eller? Jag tycker i alla fall att det är väldigt koolt med en lång, "tung" lugg att titta fram under! :>>>.

Denna dag har jag; spelat Playstation 2, varit med Lisa och Elise, tittat massor på teve, ritat och ätit mat och godis. (a). Hos Lisa hade vi tävlingar av olika slag. En tävling var att vi skulle proppa in kex i munnen, tugga och sen skulle vi se vem som först kunde vissla. Sen gjorde vi någon skrivlek; man skriver en mening som är samma (startmeningen) sen skriver man några rader som ingen annan vet vad det står, sen skickar man vidare sitt papper så att en annan person skriver vidare. Mucho kul. Det blir väldigt roliga övergångar. En rolig idag var att en tjej gick ut i skogen, men plötsligt var hon på ett café och köpte fyra muffins. x>. Fniss.

Imorgon är det måndag. Inte för att jag bryr mig så mycket.. Vi har bara fyra lektioner. :>. Tyska, gympa, matte och syyyslöjd!!!!!! Niceness! Syslöjd gillas något enormt. Jag ska sy shorts. Jag hoppas att de blir fina. ^^. Neej, jag skoja.. Jag hoppas att de blir fula, ofc!!!! Dööh, stackars mig.. Jag har sämst humor.. x>>>.

Hahahahah.

Fred, :>.


Kommentarer
Postat av: strille

ooo, vilken färg!? vilken färg? på shortsen alltså

2008-03-23 @ 20:17:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0