080301

Okiii, marsmarsmars. Tjugo dagar till THE BIRTHDAAAY!!! Fedt niceee. :>. Alltså, ursäkta, men jag är så jeffla flummig så jag kommer kanske bara skriva massa knasigheter... ;>.

I alla fall så var jag, papi och bror'n på stan idag. Jag köpte en bok och en tidning, men det var inte allt.. Jag fick en moped- / mchjälm också. :>>>. För jag ska ju ha moppe sen, och då måste man ha hjälm om ni inte visste det. Sen är det bra att det är en mchjälm också för min papi har motorcykel så då kan jag åka med honom också. :>.

När jag hade varit hemma ett tag stack jag till Lisa. Vi åt apelsin och pratade. Elise kom efter några minuter. När Elise gick hem gick jag och Lisa upp och kollade på koola lösögonfransar på internet.. Det är tuffigt, ohyes. Vi vill till stan för att kunna köpa sånna. :>>>>>. :FFFFFFFFFFFF.

Nu har jag etthundra rikstaler som är ett bidrag till min pengasamling till jordglobslampan. :F. Feeedt nice. Jag vill ha den nu. Nunununununununununununuuu.

Well, well.

Fred, n___n.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0