to many songs that we forgot to play.

None

Idag var det konfaträff igen. Helt okej. Vi fick godis; kinapuffar & gräddkolor med mjölkchoklad i. Det var typiska LIDL-kolor. Inte för att jag vet om de var där ifrån, men det kändes som typiska LIDL-kolor. ;>.

När vi var i kyrkan med konfagruppen så började jag tänka på vilken dag det var, under tiden att vi skickade runt nattvarden, jag kunde inte komma på om det var tisdag eller måndag... Så jag var tvungen att fråga Emma. HEJA MIIIG!!!! Till svar fick jag en konstig min av Emma och ett svar att det var tisdag. :>.
 
Allting är så tråkigt idag. Vädret är sämst, mina kläder är tråkiga, mitt humör är tråkigt, min blogg är tråkig.. Ja, nästan allt är tråkigt. Jag vill bara ta ett tåg till någonstans och shoppa. Massor. Nu. Det är vad jag vill.

Fred.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0