there's no need for parachutes.

Det är så VARMT!!!!!

På syslöjden sydde jag en blommig, vippig kjol. Den blev lite kort, så jag får hålla i den när det blåser, men wtf.

Snyggpöjk tittade på mig idag också. OMG! Jag vill att han ska gilla mig. MEN USCH! Nu låter jag ju jättefjortis, förlåt.

Mamma kommer snart hem. Och hon sa att hon skulle köpa kladdkaka till mig, så det hoppas jag vekrligen att hon har gjort för just nu läääängtar jag efter kladdkaka. Mums.

Jag har sextiotvå glosor i tyska till på torsdag. SUCK! Jag som ville ha kvar mitt MVG????? Jaja. Jag får väl öva mycket.

Men nu ska jag hoppas att snyggpöjk loggar in på msn, längta efter kaka & kolla massa bloggar.


Fred!

Kommentarer
Postat av: Patrik

Vem är snyggpojk då? ;)

2008-06-02 @ 21:52:23
URL: http://-patrik-.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0