ooooh, i would like to be there.

Kvällen blev mycket trevlig! Hela familjen satt bänkad framför teven. Vi tittade på "Den man älskar", riktigt bra, men hemsk film.

Efter den gick jag till datorn och la över Håkan på min mp3. Min broder anlände och gick in på aftonbladet. Jag påpekade "Where the action is" och min broder utbrast
- Visst, fan!
Vi klickade på livesändning och där var The Hives. De gjorde mig lycklig. Jag och min broder satt och diggade och jag kan säga att det var minst lika trevligt som att få dansa rumpan av sig igår. The Hives är underbaringar! Jag kommer aldrig tröttna på dem. Howlin' Pelle är ju så underbar och jag bara dör.

Men nu måste jag gå och sova. Detta blir sista inlägget innan lägret, i guess. :<. Ni får ha det så bra!

Freed!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0