on and on and on and on.

None

Idag har jag varit väldigt bokmalig. Helt tokigt. Hade väl typ tvåhundra sidor kvar på en bok, och vips så var den slut. Ojojoj. ^^

Egentligen ville jag till staden eller köpcentret här omkring, men mamma förbrjöd mig. "Kanske imorgon" sa hon tröstande. Så vi får väl se hur pass jag kan lita på det. Inte för att jag vet vad jag vill ha mer än ringar, men i alla fall. Höhö. Stora ringar. Det är så vackert. Ooh.

Igår var det midsommar och den kvällen blev trevlig. Vi var hemma hos Elise. Vi drack "vitt vin" (fläderblomssaft, (a), muuums) och pratade tjejsnack. Oh. Ja. Sen stack vi till Cristoffer där det var massa annat folk, vi fick jordgubbar och vi drack tequila, fast med 7up (a). Det var väldigt äckligt, men alla utom jag drack måånga. Helt tokigt.

Ikväll vet jag inte vad som händer. Antagligen ingenting. Lisa är inte hemma, och jag tror inte att jag och Elise kommer hitta på något.

Fred!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0