it's kind of strange.

---

Idag mår jag mycket bättre. Febern är borta. Och mamma har lovat mig att om jag inte har någon feber på hela dagen så blir det både konsert och sista natten imorgon!!! UNDRA OM JAG ÄR LYYYCKLIG? :>>>>>>>>>>. Ni behöver inte undra längre för; DET ÄR JAG! :>.

Idag ska jag bara ta det lugnt, se till att jag inte får mer feber, läsa bok och ha det allmänt mysigt. Min klass har redan slutat & jag sitter och får fina ord om att jag ska bli frisk från dem just nu på msn.

Snart ska jag nog äta lunch. Kanske nudlar. Eller pizza. Får se. Blir nog pizza, för jag pallar inte riktigt stå och vänta på att nudlarna ska bli klara, stå och röra i dem och sånt. Lättare med panpizza. :>

Freed.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0