i'm back on the fucking track.

None

Lägret vart väl lite sådär. Vi (jag, Emilia & Emma) delade stuga med de hemskaste. Alexander, Elias & Tommy. :<<<. Fast det blev ganska kul ändå. Vi plågade dem som tusingen, och det var kul, för oss dårå.

Imorgon är det konfaläsning till halv fyra, då kommer Maggie, Viggo, Lisa & Elise och hämtar mig. Vi sticker in till staden, för att jag, Lisa & Elise ska knäppa kort till UTSTÄLLNINGEN! Oh, yeah. Ni hörde rätt. När & var återkommer jag med. :>. Jag är så lycklig. Jag vill ha utställning nu. Nununununu.

Snart ska jag och mina filifjomper (LIZ_FIZ & ELIIIIIHHHZ) ut och cykla i den underbara byn. HOST. Nä, men vi ska ut. Ooooh, Pontus är i byn. Ich vill träffa honom.

Ojrå. Förlåt, detta inlägg blev ju bara jätteflum. Förlåt.

Fred.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0