i may be in love with you...

På gympan var inte jag med, eller... Jo, men jag kunde inte simma. Inte Lovisa heller. Vi skulle springa till möllan, men vi stack till ica. Snyggpöjk var där med lite kompisar. Jag hör hur de säger "anna...... där", sen tittar en av killarna på mig och nickar mot mig. Jag vågade inte riktigt kolla hur snyggpöjk regagerade, men han tittade sig nog omkring.

Jag får MVG i syslöjd & det är wuuunderbar!!!

Innan syslöjden gick jag och Emilia till kafeterian, för en speciell person var där. Vi satt där på bänken, och jag kände att det var något. För snyggpöjk tittade på mig i princip hela tiden, men så fort jag tittade på honom tittade han bort och låtsades som ingenting. GAAAH. What if he likes me...?


I morgon ska vi iväg med klassen. Man ska ha egen mat med sig, men jag vet inte vad jag ska ha med mig. Typ pannkakor, kanske. Eller pastasallad. Mah, jag vet inte. HJÄLP MIG, UNDERBARINGAR?

Fred.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0