good bye, dreams.

Idag var det konfaträff igen, vi hade det ganska chill. Med målning, lekar och sånt. :>.

Jag har varit duktig flicka och lagt in bilder på datorn! Titta:

väskan

ja

ja

ja

1. Väskan jag fyndade igår, <333333333.
2. Dagens outfit.
3. Gårdagens outfit + pumpsen och väskan.
4. Jag powwwwsar & "vill" lifta. Lisa is the fotograföööör.

Imorgon är det midsommar, jag vet inte vad jag ska ha på mig, men jag vet att jag, Elise och Lisa med flera SKAAA ha kul. Det ska vara röj. I hope. I byn. Oh, ja!

Fred!

Kommentarer
Postat av: Ida

Vad snygg du är, snyggaste snyggot i stan!!!

2008-06-19 @ 19:47:32
URL: http://koldioxid.blogg.se/
Postat av: catrin

åhh... var har du hittat världens finaste väska?? p.s. håller med "ida"

2008-07-01 @ 20:33:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0