build your house on a mountain.

Var och kollade på Ekis konfirmation idag. Det var kul. Imorgon är det min tur. Kurrkurr. Det är lite halvpirrigt. Imorgon kommer det vara helpirrigt!!! x>>.

Jag måste städa, men jag orkar inte så jag sitter och hungrar och skriver här. Suck. Jag vill beställa mat nu, men min broder är inte hungrig, för han ska jobba natt & gick upp vid fyra och åt då. Men jag åt lunch vid ett, och jag blir hungrig snabbt. Så jag vill beställa. Mamma & pappa är iväg.

Allt förutom kläderna är oförbrett till imorgon. Hurra, jag är så bezt. Eller inte. Men alltså. Jag vet inte hur jag ska se ut i håret, mamma tyckte att det skulle se ut som jag har det nu, men imorgon kommer jag inte lyckas göra sådan frisyr igen. Och sen måste jag städa mitt rum. Jag måste lära mig sångerna helt & även texten som jag ska läsa imorgon. Och blablabla. Usch. Jag orkar inte. Jag vill fota, men det är inte något fotoväder.. För Otto vill inte bli blöt.

Fred.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0