and then i fell.

FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN, jag orkar inte.  Jag har just skrivit tidernas sämsta prov. FAN! Precis vad jag inte behövde. Hoppas jag inte sänker mig för då, då, då, då vet jag inte vad jag gör. FAN!

Och jag som ville ha MVG i svenska, sen får en annan det. Vi är typ lika bra, men näääää klart jag inte får MVG bara för att hon inte gillade slutet på min jävla novell. FAN! Allting är bara baiz nu. Det är ett under att jag klarade av hela skoldagen.

Jag som tyckte allting kändes så bra, och sen bara.. BAIZZZZ. Jag vill inte ha mina betyg, kommer säkert sänka mig som fan och det orkar jag verkligen inte. FAN! FAN! FAN!

((Jaaa, jag behöver kärlek????!))

Fred..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0