and then everything is over.

Jaja, men jag överlever. Han styr inte mitt liv och blablabla. Jag tror ändå inte att det betyder det som ni säger. Nej.

Sista natten var skojs. Fedt härligt att bara stå och dansa, dansa bort alla tankar på skolan och sånt! :>>. Men varmt var det! Ännu varmare blev det när jag fick en sista nattentröja. Fifan. Tuffing som man var skulle man ju ha den på sig, utanpå allt annat ofc. Och då blev det ju ännu värre. ^^. Men om man skulle klaga på något under kvällen så var det väl musiken. Dj:n som brukar vara bra spelade bara tråkig musik och typ samma låt trettiofem gånger. Men ja. Det gick.

Idag har jag städat och packat. Jag ska på läger imorgon. Med konfan dårå. Nu börjar konfan. Jag ser inte så mycket fram emot lägret. Jag vet inte varför. Jag orkar bara inte liksom. Hade hellre varit hemma och softat, men nu kan jag ju inte det, så jag får bara följa med på lägret. ;<. Fast det kanske blir kul, vet man aldrig. Mattias sa att han hade kul där. ^^

Nu ska vi ha familjemys. Hööh. Det lät mucho töntigt. Vi ska kolla på film.

Freed! Skriver när jag kommit tillbaka från lägret.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0