and all my money just ran out of my purse, mum.

fgdcfj

-dvc


1. Termosen.
2. Fikat igår med Elise & Lisa.

Idag var det konfagrej, sen kom Maggie, Lisa, Viggo & Elise och hämtade mig i Maggies röda Polo. Vi körde in till staden. Lycklig var jag. Vi skulle in på Erikshjälpen, och solen sken. Inne på Erikshjälpen hittade jag massor. Jag hade gärna köpt allt, men jag var tvungen att spara lite pengar till fika också. Jag hittade bland annat en röd, überfin termos, en par svarta underbara pumps (Lisa har bild, kan visa sen), fin kopp med tillhörande fat, vaaaacker telefjonkis, fin schal och überfräzig väska som jag även tog med mig hem för trettiofem riksdaler. Jag är mycket nöjd, och brydde mig inte om att den var lite trasig i ena kanten (har ingen bild på den heller, än. Lisa har, visar sen!)

Igår hade jag, Lisa & Elise kvällsfika i Lisas trädgård. Det var Ben&Jerry's och det var coca cola. Oh, just det, ballerinakex också. Mycket skratt och mycket trevligt var det! Ben&Jerry's är gott. Inte lika gott som OTTOglass, men i alla fall. Det är gott.

Gott är även kladdkaka med coca cola på uteservering med Maggie, Elise, Viggo & Lisa, det kan jag lova.

Nästa gång jag visitar staden ska jag ha en välfylld plånbok och sen ska jag köpa massa skojs. Jag vill ha en ring. Med turkos/blå sten. Om någon sett en sån kan ni ju gärna säga till mig. Sen vill jag ha ett par pumps, mamma lät nästan positiv när jag berättade om dem. Mindre positiv var hon om min väska, men jag bryr mig mindre; jag älskar den!

Nu ska jag sitta och vänta på att mitt hår ska växa så att jag kan göra såna fina frisyrer som alla flickor med långt hår kan göra. Sen ska jag sätta mig i soffan med min familj och kolla på teve.

Detta blev ett långt inlägg.

FRED!

Kommentarer
Postat av: sofia

Vilken söt termos!

2008-06-21 @ 20:20:32
URL: http://animales.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0