Tröttis.

Hej och hå.. Jag är en litenlite tröttis idag.. c(;
Jag och broshaan gick ut med hunden innan vi gick och la oss. Det var fedtigt kallt.
Jag väcktes typ 11.30, av mamma. Pallade, dock, inte gå upp då. XD. Tillslut gick jag upp, sen ner, XD. Jag åt frukost runt 12.00, tror jag.
När päronen sen åt lunch pallade jag typ inte det, :). Duktiga mig. Jag åt i alla fall en bullhalva.. DUKTIG ?
Idag har jag bara softat, läst & tittat på tv typ. :) Det är niceness.. Ikväll ska jag nog till Lisa, :). Om vi håller vad vi lovat ska vi checka Simpson The Movie, som vi har sagt massor med gånger att vi ska se, men det har aldrig blivit av.. XD Men det är absolut inte säkert att det blir ikväll heller. Vi har bara sagt det.. ;)
Idag har jag gått runt i pjamasbrallor, igen... Heja mig.
Nu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva mer.. Dålig fantasi idag.
Imorgon ska jag vara med Emilia! :))

Menee, jaaa. Detta är väl allt för mig .. Tror jag i alla fall, XD.

Sayonara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0