Snow, hey oh .

Nu har faktiskt snön lagt sig lite. (a) Men det kommer säkert inte bli något av det i alla fall. :)
Emilia tog med sig min kofta hem, haha. För hon lånade den och sen glömde hon ta den av sig.

Nu ska jag faktiskt försöka fixa min liksom.. utsida, maah. Jag vet inte riktigt hur man ska förklara det. xD
Menmen, jag återkommer. :)
____________________________________________________________________________________

Om ni, liksom typilyptyptyp inte märkte det så kan jag ju typilyptyptyp berätta att; jag klarade att fixa utsidan, eller i alla fall texten!!! *Let's do the happy dance!*
Jag vara glad nu!
Ida, TACK FÖR HJÄLPEN ! :'DDD
Nu får vi se om jag fixxar något mer! :P

Nu bytade jag bild också. :)
Alltså, på tal om bild! Jag saknar mig kamera, FFS!  Den är ju inne på lagning. Först sa de att det skulle te typ tre veckor. Sen, efter en vecka, fick pappa reda på att det skulle ta ytterligare typ två veckor. Sen, nu typ för någon dag sedan, fick han reda på att den var tvungen att skickas till någon specialreperation.. Vafan, kunde de inte gett mig en ny kamera direkt istället. Jag menar, all denna transport överallt kostar ju typ mer än vad kameran kostar ny. Och det hade varit fedt mycket bättre också. :/. Baiz, på dem! JAG VILL HA MIN KAMERA!
& Nisses kamera, :F:F:F. I'm in love, again. :O , nej, men seriöst. Rrrrriktigt härlig! :)

Kanske detta var sista inlägget för dagen, kanske inte.. Jag är ju ganska bra på att skriva massa inlägg varje dag. xD
Xiao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0