080131

image39

Det snöar ute. Inte så jättekul, men i alla fall.
Längta till imorgon! :>>>>

Jag vet inte vad jag ska skriva.. igen. Jag är sämst på det. Jag är sämst. :>

Jo.
Jag har kommit på en ny slags säng. Men det funkar inte bra om man inte har en lång, bred soffa. ; man lägger madrassen i soffan, så får man en extra mjuk säng. Om man inte har en säng att sova i alltså. Det är liksom ett tips för om man sover hos någon. Jag är sämst! :>

Hahah. Nu ska jag inte slösa er dyrbara tid mer. Ni har säkert inte pallat läsa allt, men om ni då har det så;
*APPLAUSE*!!!!

Fred!

Kommentarer
Postat av: ida.

blä för snö. :(

2008-02-01 @ 19:49:40
URL: http://koldioxid.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0