080130

Skolan tar över! Typ.
Vi har sjukt mycket läxor och prov. Baaiz.
Jag vill till stan. Jag vill köpa ett par skor, de finns säkert inte, men i alla fall. Sen vill jag köpa ett linne som jag ska sy om.
Imorgon är det torsdag. Helt vanlig torsdag. Antar jag.
Det börjar faktiskt bli ljust utomhus nu, det är helt undeeerbart. Totally. Jag bara längtar till våren kommer med sina friska vårvindar och solsken och sånt. Så att man kan börja använda sin vårjacka igen, och så att man kan fota massor. :>>, *dreamy*.
Jag är sugen på glass också. Typ... spidermanglass. Man blir helt blå i munnen av den. Jag skulle köpa den härom dagen,  men affären hade den inte. Då blev jag ytterst ledsen. Istället trappade jag upp några prisklasser och köpte en Tip Top. Inget fel på den alls. 
 Denna eftermiddag har jag spenderat med läxor, frukt, stickning och saltapinnar.
Mums på det dåva.
Nu måste jag checka alla andras bloggar som jag inte checkat på 23816348656 år.


Freed!

Kommentarer
Postat av: ida.

du är bäst. :*

2008-01-30 @ 20:56:29
URL: http://koldioxid.blogg.se
Postat av: anna.

nope, men du är. :*

2008-01-31 @ 19:30:41
URL: http://annavonstekpanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0