080124

Helt okej i skolan idag med. Jag antar att jag börjar vänja mig vid de hemska torsdagarna. Om det är ganska god mat så att man kan äta sig mätt burkar man klara det.
Vädret är mög, men vad kan man förvänta sig? Jag har slutat förvänta mig något alls. När det gäller vädret.
Jag vill ha sommar. Sommar och sol, inga vindar, massa blåturkosa pooler och ett leende. Plus shorts, eller kjol.
Imorgon är det freidag. Alltid positivt. Kanske blir det stan, men jag tror inte det. Egentligen skulle det blivit stan på lördag, men då skulle jag till mormor, så det sket sig.
Söndag innebär servering hos Maggie. Tufft. :>>

Nu ska jag göra något.. vet dock ej vad.
Hahahh.


Fred!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0