080119

image20

Hjärtat bultar ännu, om ni undrar. Jag har inte gått under, om ni undrar.

Mina ögon är trötta av allt som hänt idag. Jag borde kanske gå och lägga mig? Nej, jag vill inte det. Jag är inte sugen på det just nu. Jag är sugen på en kopp te, men jag är för slö för att gå och göra mig en kopp te. Jag är för slö för det mesta tror jag.
Jag vill gå upp och hämta min pälspläd så att jag kan mysa till det lite, men jag orkar inte det heller.. Konstigt? Blev ni förvånade när jag sa det ? ;o.
Imorgon blir det plugg. Blä på plugg.
Jag och Patrik har bestämt att vi ska döda pluggandet! Det ska få lida en lång och hemsk död. Exakt så som vi får lida när vi pluggar. Och jag tycker vi är smarta som kom på det!!

Antingen blir detta sista inlägget eller så kommer det fler.. Jag vet inte, ni vet inte.. ÖDET!

Fred!

Kommentarer
Postat av: ida.

fin bild i alla fall. :*

2008-01-20 @ 13:35:47
URL: http://koldioxid.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0