080119

Detta var dagen som jag hade föreställt mig skulle bli hemma-tråk-lyssna-på-musik-och-läsa-dag. Men där hade jag fel.
Jag väcktes av min moder och solen sken i mina ögon. Mamma meddelade att pappa ville in till stan, så om jag ville med fick jag gå upp snart. Det tog ett tag innan mina trötta ögon vande sig vid att solen faktiskt sken, men till slut kom jag upp.
Jag hann spela lite Guitar Hero innan vi lämnade min bostad. Jag kan inte påstå att jag är så bra just nu, men jag ska bannemej bli bättre än Lars! HOST! Jag tror jag satte något i halsen. ;>.
I alla fall så kom vi till stan. Jag köpte en ELLE tidning. Jag vet inte varför. Jag blav bara sugen på att köpa en tidning så såg jag den och den såg frestande ut. Ett plus är att jag nu har 20% rea på H&M! Och det go'vänner är inte fel!
Jag skulle egentligen köpt ett linne också, men jag trodde inte att pengarna skulle räcka till allt (jag trodde att jag skulle köpa mycket fler saker), och jag hade också glömt att jag hade ett presentkort där! Men linnena kommer ju inte direkt ta slut, så jag kan köpa det nästa gång jag åker in på stan!

Kjolen går inte så bra, för det vill inte passa som jag vill att den ska göra. Så jag har i princip gett upp, därför ska jag köpa ett nytt linne, för jag vill sy om det istället, för jag har redan provat med ett och det blir mucho snäxxigare. :>. Hoppas jag i alla fall. Hahah.

Ikväll kommer nog mina funderingar om vägar publiceras!

Fred!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0