080118

Provet är avklarat och det kändes bra.
Efter skolan kom Filippa med Chino. Vi gick hem till henne med kalla fötter. Vi bestämde oss för att bada fotbad. :>.  När vi hade fått varma fötter igen gick vi upp och kollade på bloggar och lyssnade på musik. Efter ett tag blev vi sugna på kladdkaka. Vi bestämde oss för att baka en sådan. Olyckligtvis hade Filippa inte tillräckligt med kakao, men vi gjorde i alla fall en tigerkaka. Det blev mucho gott, men det ju klart; jag och Filippa gjorde ju den.
Efter att vi kollat på OC, Svampbob Fyrkant, Vänner och ännu mer Svampbob Fyrkant så gick vi och drack ett glas äppeljuice så var jag tvungen att gå ner till bussen.
På bussen var jag väldigt nära att somna. ;o. Men då började en kille snacka i mobil oerhört högt. Blä, på honom.
Fast var kanske lite tur, för om jag hade somnat hade jag kanske hamnat på något helt annat ställe än hemma? Ojojoj, tack förresten; killen som snackade högt i mobilen.

Jag har syndat..;o, jag har inte sytt klart kjolen. Jag ska nog sy om ett linne istället bara för att det sitter lite bättre, senare ska jag köpa en annan tröja för det kanske går bättre då.
Mina smarta funderingar om vägar kommer senare. Jag et inte när, men senare.

Fred!

Kommentarer
Postat av: ida.

åh. vilken mysigt dag. :*

2008-01-19 @ 17:07:08
URL: http://koldioxid.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0