080110

Idag var det inte så nice i skolan. Torsdag.
Det var tomatsoppa till mat, likamed blä. Sen fick man reda på att man låg efter i matten. Sen åt ens  hund upp massa godis på mitt rum. Sen spydde han upp allting och det var mitt fel.
Yääy, lyckad dag ?
Jag hoppas att morgondagen blir bättre. För det är ju ändå fredag imorgon! :'))))
Jag längtar till 20 mars, för det är både min födelsedag och så är det vårdagjämningen. OCH JAG VILL ATT DET SKA BLI LJUSARE!! Ja låda. Yes box. Ja låda.
Och jag har religionsprov snart som jag verkligen inte kan och verkligen inte orkar plugga till.. :'OO
Det känns som att det kommer gå sååååådär.
Klockan är 19.11, ikväll händer det inte så mycket. Softa framför teven antar jag. Om inte framför teven så blir det väl framför datorn. De är de två alternativen.
Imorgon blir det en ytterst nice nolektion. Jag ska hem till Lovisa. Hahah. Nää, men vi fick vara lediga, för vi ska bara öva på redovisningen (om man är klar, vilket vi är..) så då tvingade vi Maria att vi skulle få vara lediga.
"Det blir ju mycket lättare att öva på redovisningen hemma, ju?!" Sa någon i klassen, men jag minns inte vem.
"Jaa, okej då. Men då förväntar jag mig väldigt bra redovisningar!" Svarar Maria.
:'DDDDD , tiny things makes the world more happy!
Jag fryser, jag tror att jag borde ta på mig en tjockare kofta. :P

Tjong ballong.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0