080109

Andra dagen i skolan. Meck.
Massa läxor till imorgon. Inte nice.
Idag på no:n så var det ett fel med datorn, jag visste vad felet var men jag kunde inte fixa det. Alla bara "Äsch, det är väl inte så svårt." Men när de kom och skulle fixa det så klarade de inte det. Så jag fick skriva och hålla in en knapp hela tiden. >___<. När lektionen var slut kommer Daniel och bara "Amen, prova med den och den, då?"
Jag provar och problemet är löst. >___<
Damp!
Jag var ute med hunden en sväng & jag tog med kameran. Men jag tror inte att det blev så bra bilder för det var mörkt ute. Men i alla fall.  Jag vara lycklig för att jag haver en kamera igen! ;'DDD
Imorgon är det torsdag. Den dag jag hatar mest av alla. Eller det kan vara måndag, men om man kollar ur lektionssynpunkt (nytt ord??) så är torsdagarna jobbigast..
Heter det mest jobbiga eller heter det jobbigast???  ;P Hahah, bra Anna!
C U L8R! ;P Mahahahh, jag är såå kool. (H)

Men nu är det dags för mat.

Tjong Ballong. :**

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0