080108

Första dagen i skolan, urk. Det var inte trevligt.
Jag vaknade med huvudvärk så mamma sa att jag skulle gå och vila igen, så kunde hon köra min till  skolan sen.
Efter musiken stack jag och Lovisa hem till henne. Vi pratade om allt mellan himmel och jord, det var trevligheter på högsta nivå.
När pappa kom hem blev jag lyckligt överraskad! Pappa kom nämligen hem med min  KAMERAAA! Eller, nää, inte min.. Detta var en ny för de kunde inte fixa problemet, men i alla fall!!!!!!!!!! Wiiiiiiih, jag blivade lycklig!!! :'DDDD
Snacka om att jag har fotat massa.. :F
I skolan var det baiz. Har fått reda på tre prov och ett kommer vi på reda på inom kort. Blöööö.
För att citera Ida;
Aids på skolan.
Ikväll ska jag softa. Kanske dricka varm O'boy ?
Idag kom jag på min kärlek till Romerska Bågar. Ni vet sån choklad; det är typ en halvcirkel så smakar de apelsinchoklad. Mmmmmmmm...  De smakar otroligt gott! Och jag åt massa sånna idag. Gosh, jag kommer bli shokkiz. Det är inte bra. Haha. Kanske borde satsa på att äta lite mindre godis? :)

Kommentarer
Postat av: LizZ

GIVE ME? :D

2008-01-08 @ 20:16:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0