080107

Jag och Lisa var ute i den slaskiga snön när min bror kom hem.
Vi tvingade ut Elise också. Fast att hon verkligen inte ville, men vi (jag, mahahha) är duktig på att tvinga folk till saker. (a), hahha. Sen flummade vi rundor i byn! Det var trevligtooo. :))
Imorgon är det skola.. Det är inte så roligt. Eller, det är ju trevligt att träffa alla kompisarna igen, men själva skolan är bara baiz.
Fast vi har elevensval & det är inte baiz, nej det är nice!
Jag snackar med en ytterst jobbig människa på msn. Nej, kanske mer varelse? Urk, orka henne? Yes, nu slutade hon skriva till mig.
Jag ska kanske måla mina naglar på nytt ikväll, annars får de se hemska ut imorgon. Om jag känner mig själv rätt kommer de få se hemska ut imorgon ! Mahaha.
Mamma tycker att jag ska stänga datorn. Och hon har lite rätt. Jag har ju ändå suttit här i princip hela dagen. Japp.
Hahah, det känns lite wierdo. :)

Men, tjong ballong, imorgon är det skolmög.

Kommentarer
Postat av: LizZ

Vem jobbig människa? ;) *nyfiken* Skriva msn?

2008-01-08 @ 19:44:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0