080107

image9

Idag är det måndag. Omtalade måndag.
Egentligen skulle jag och Lisa träffats, men båda var tvungna att vara hemma med respektive hundar!
Hade jag bott nära en mataffär nu hade jag gått och köpt nutella.. Mm.
Sen hade jag rostat mig en macka och kletat på massa nutella. Mm.
Men nu bor jag inte nära en matbutik. Jag måste åka buss för att komma till en matbutik. Och liksom; orka det ?
Nixx.
När jag var ute med min hund sken solen, men nu finns det ingen sol där ute.. :O
Solen vart tog du vääägen?
Det var roligt på DR1, det var dansk idol! Haha, där var en gubbe (japp, gubbe) som ajöng cpfalskt och dansade. Men sen var där en kille som gestikulerade med händerna och sjöng bra. Och en tjej som sjöng bra.
UUUSCH; FAALSK TOON!! O______O
Juryn låter arg, men jag vet inte för jag kan inte danska. Eller så kanske det är danskan som låter lite agressiv. Låter inte danska lite agressivt ??
Tjejen i juryn har stor och lång lugg. Den var lite skum. För när hon virrar på huvudet ser luggen ut som en en hårkorv. :S
Eller något sånt?! Mm.

Tjong Ballong.

Kommentarer
Postat av: LizZ

LOL, vilket roligt Progaram!! :D ANNA, Nu gjorde du mig sugen på Nutella :P!!

2008-01-07 @ 13:05:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0