080106

Denna dator har damp, japp! Jag kan inte kolla på bilder. DEEN HAR PROBLEM SOM DEN BORDE TA ITU MEED!
Jag gillar min ylletröja, för den är varm. Och jag gillar min nya schal, för den är kool och allmänt gosig.
Ojj, jag skulle ringa Lisa.. (a)
Heja mig?? Japps.
Jag vill vara innehavare av en ny kamera. Typ kanske en CANON EOS 400D ?
Kanske. Japp!
Det skulle inte suttit fel, actually.

Japp, typ.

Hej ballong.

_______________________________________________________________________________________

Jag gick och ringde Lisa - inget svar. Så jag får ringa henne imorgon istället. :)
Sen gick jag ner till mami & papi, de kollade på film.
Filmer är svåra. Jag hade tänkt att jag skulle sitta med dem och kolla på tv, men nu var det inte kul eftersom att jag inte fattade något av den filmen de såg?!
Dumma film! :(
Fast.. jag kan ju titta på den, men nej ! Det är inget kul liksom.
Hm. Nu blev det krångligt.

Nu är jag sugen på kladdkaka igen. 8). Jag kanske skulle ta och baka en kladdkaka snart?
Kanske inte. Hahah.
Men kladdkaka är gott.
Nu var jag smart och kom på en sak!! Jag behöver inte baka kladdkaka, jag kan åka in till stan och köpa kladdkaka på Espresso House. :')))
Jag vara duktig på att komma på idéer, aaight ?

image7

Kommentarer
Postat av: LizZ

Ska vi va imorgon och baka kladdkaka? :D

2008-01-06 @ 21:43:07
Postat av: anna.

Japp, LizZ det låter som en prima idé!

2008-01-06 @ 21:48:34
URL: http://annavonstekpanna.blogg.se
Postat av: LizZ

Wiiih, Men vi har inget smör, :(

2008-01-06 @ 22:00:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0