080106

Idag är det en softningsdag.
Jag har blivit värsta bra på att köra motorcykel på Andys PS2. Jag vara duktig.
Imorgon är det måndag. Jag kommer typ dö. Bara för att jag kommer tänka på att skolan börjar nästa dag. Det är inte nice, inte heller bra. XD
Alltså jag vet inte vad jag babblar om. Jag bara snackar massa goja hela tiden. O.O
Men jag kan faktiskt inte riktigt hjälpa det.  Nej. Faktiskt. Nej.
Jag gjorde ingen O'boy med grädde igår, fy på mej. Nej jag kollade på West End Star och var allmänt soffpotatisig istället. Mm. Jag kanske gör det idag; O'boy alltså. Kanske inte. Kanske.
Jag vet inte. Haha.
Jag har en annan kamera nu!!! HAPPY! Men liksom, jag saknar fortfarande min, men denna är lite bra och det är bra!! Jag får väl sticka ut och fota senare ? :'))))
Dagens låt: Give it all - Rise Against.
Dagens ord: Jalapeñjos.

Hahah. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0