080105

MAH, jag får fedtedamp på denna datornm, den kommer säkert inte skriva detta!
SNABBAAAREE! Oh, den skrev det . :O
Idag kom jag hem från Lisa! Vi hade fedtigt kul igår ! :DD
Ikväll händer det inget speciellt, bara slappa och lyssna på musik eller något annat soft. Typ,  lyssna igenom Songs Of A Ragadoll, igen. c(;
Imorgon är det fucking söndag. Och sen är det måndag och efter den dagen kommer tisdag OCH DÅ BÖRJAR HELVETET igen. :( . Det kommer inteitneinteinteinteinte bli nice. Nejnejnej.
Rumpa på skolan och allt som har med skolan att göra ! NU BLIVDE JAG ARRG! Not good. :/

Jaja, någon som vill liva upp mig? Ni kan ju alltid köpa mig en ny laptop eller en ny kamera. (a). Då skulle jag bli glad. :)))
Det är vinter utanför mitt fönster. Underkylt. Kallt. Blåsigt. På fönstret är det fullt med is och hagel som frusit fast.
Någon som kan tipsa en bra film som inte är läskig, sorglig eller alldeles för pervers? c(;
JAG VILL HA NÅGOT ATT GÖRA!
Jag ska nog vispa grädde och göra varm O'boy. Sockerfri O'boy. Bara för det blev jag sugen på kladdkaka. Eller muffins. Fast mest kladdkaka. Mm. Mumsmums.

Ojojoj, nu är det bara nio minuter kvar på batteriet. XD. Jag pallade inte ta med laddningssladden ner. XD
Duktiga mig. Jag orkar så himla mycket.. NAAAT!
Men jag kanske borde sluta nu om jag nu har så himla lite batteri kvar ?!

Tchüss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0