080104

Och ja; jag liksom saknar mig kamera. fuckit. Jag vill hava en ny kamera, nunununununu!
Och ikväll ska jag gå med olikfärgade strumpor, nya jeans, randigt linne, grå kofta och ny schal. Egentligen skulle jag haft kjol, men det är för kallt där ute, burr.
Lisa ska ringa snart, det bestämmer jag nu! Jag hoppas att hon känner att hennes hjärna vibererar nu, för det  bestämmer jag att den ska göra.
Är det någon rolig människa som kan tala om för mig vad jag ska hitta på? Jag är så himlans tröttish. Eller, nej det är jag inte egentligen, det är bara trååk. Allt. Liksom lovet är snart slut. Vintern verkar ha börjat nu. Våren ska börja nu. Jag hinner inte med det jag vill hinna med bara för att jag är så slö. Jag vill leka i snön, men det finns ingen snö.
Nej, usch! Nu låter jag helt negativ och deprimerad här!
Hipp Hurra, det är jag ej. Fuckit, det rimmade inte. Nu måste jag komma på en glad versgrejs som rimmar.
Lilla Anna är kul,
Men hon är inte ful!
Snubben på bilden är Bert. Bert gillar sin kaka.


image3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0