080104

Igår var jag på stan med mamma. Nya byxor och en schal inhandlades. På bussen på väg hem (jo, mamma har körkort, men vi tog bussen i alla fall) såg jag en kines gäspa, när vi hoppade av för att byta buss gick vi en bit och då såg jag en gubbe gå och puta med munnen. Haha, :).

Idag har jag bara softat. Jag var ute med hunden en sväng i kylan också, burr. Det har inte kommit mer snö, men det är schweinkallt.
Idag är det fredag, det betyder; tre fucking dagar till skolan börjar! Det är alldeles för lite. JAG VILL HA MER LOOOOV! Jag kommer dö i skolan, men mamma har rätt; det går mot ljusare tider. Mahaha. :), förlåt jag kan inte hjälpa att jag har sämst humor i denna värld, på detta klot. :P
Jaa! Nu har jag kommit till det stadiet där jag inte vet vad jag ska skriva mer. xD
LOL! :D
Men bara för det ska jag göra en liten förfrågan.

Gillar ni paj? Vilken sorts paj?

Baj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0